PPL se televizní kampaní připojuje k „hokejové horečce"
PPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou první televizní kampaň.
5/8/2024 7:05:00 AMPPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou první televizní kampaň.
5/8/2024 7:05:00 AMAnswear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky, představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
5/7/2024 10:15:00 AMAricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
5/7/2024 6:40:00 AMPražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
5/6/2024 2:15:00 PMPánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem „Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
5/6/2024 12:20:00 PMSvětluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, nasadila v kampani anamorfní spot.
5/5/2024 7:50:00 AMFortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
5/2/2024 4:30:00 PM„Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ říká Košík ve své první celoplošné kampani.
5/1/2024 12:15:00 PMPanasonic se v kampani zaměřuje na segment vytápění a chlazení. Posiluje povědomí o značce.
5/1/2024 10:00:00 AMPro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na grilovačkách.
4/30/2024 6:35:00 AM