Kino na Slovensku roste, pomohly lokální filmy
Návštěvnost slovenských kin se v roce 2024 zvýšila o 8,3%, tržby o 11,7%. Souhrnná výše tržeb se dostala na úroveň před covidem.
3/29/2025 7:40:00 AMNávštěvnost slovenských kin se v roce 2024 zvýšila o 8,3%, tržby o 11,7%. Souhrnná výše tržeb se dostala na úroveň před covidem.
3/29/2025 7:40:00 AMObjem kinoreklamy v kinech Cinema City byl oproti loňsku vyšší, popisuje Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro Česko a Slovensko.
12/17/2024 7:40:00 AMNew Age Advertising uzavřela se společností Volvo Car Czech Republic roční smlouvu o sponzoringu kinosálu Cinema City IMAX v pražském obchodním centru Atrium Flora.
4/24/2024 1:55:00 PMReklamní zadavatelé se po covidové pandemii začali do kina znovu vracet. Nejvyšší zájem zpravidla bývá u očekávaných hitů v pozici před filmem ve spojení s off-screen reklamou, popisuje Renáta Ben.
2/26/2024 7:00:00 AMNávštěvnost českých kin loni spíš stagnovala, díky zvýšení cen vstupného se ale podařilo meziročně navýšit tržby.
1/15/2024 6:05:00 PMPočet diváků v tuzemských kinech i jejich tržby se podle dat UFD loni ve srovnání s rokem 2020 zvýšily. Na výsledky z roku 2019 ale nedosáhly. Nejnavštěvovanějším filmem byla komedie Prvok, Šampón, Tečka a Karel.
1/17/2022 4:20:30 PM