Repete Cycles spouští dokumentární kampaň o slévání oceli
Výrobci kol Repete Cycles nechávají nahlédnout v dokumentární kampani do rituálu slévání oceli.
1/23/2024 7:00:00 AMVýrobci kol Repete Cycles nechávají nahlédnout v dokumentární kampani do rituálu slévání oceli.
1/23/2024 7:00:00 AMČeský svaz cyklistiky ve své nové kampani dává rady a tipy, jak objevovat kouzlo cyklistiky a jak se v ní zlepšovat.
9/1/2023 7:45:51 AMBikesharingová společnost Nextbike vyzvala lidi, aby si k dopravě zvolili ekologické kolo. Během června se jim podařilo ušetřit 76 tun CO2.
8/20/2023 12:00:54 PMČeský prodejce jízdních kol a cyklistického vybavení Bikero uvádí svoji novou kampaň „Štve mě, že to miluju”.
6/29/2023 2:50:06 PMNejčastějším typem kola, kteří Češi vlastní, je kolo horské. Elektrokola vlastní jen 5 % majitelů kol, ukazuje výzkum Nielsen Admosphere.
4/1/2022 7:40:51 AMMísto stojanů v pražském metru využívá deník Metro pro distribuci větší počet kamelotů a také ve vybraných stanicích kameloty s koly.
8/31/2021 4:05:20 PMBikero se ve své letní kampani soustředí hlavní na výbavu a cyklo doplňky. Cílí na rodiny s dětmi i cyklisty, kteří budou trávit léto v Česku.
6/5/2021 8:25:47 AM