Pražská plynárenská se v nové kampani „ráda postará“
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
5/6/2024 2:15:00 PMPražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu, s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
5/6/2024 2:15:00 PMReklamní spoty i navazující vizuály značky Topgal ukazují svět po rozepnutí zipu batohu. Značka přichází s inovovanou marketingovou strategií.
4/26/2024 12:10:00 PMNavýšení organické návštěvnosti přinesla podnikatelskému webu Finmag.cz jeho nová podoba. Díky tomu se podařilo zdroje návštěvnosti lépe rozložit.
4/3/2024 7:00:00 AMCestovní ruch se dostává v Česku na předcovidová data, CzechTourism chystá kampaň na bonitní klientelu.
3/6/2024 10:55:00 AMRaiffeisenbank rozvíjí koncept Samozřejmě, představuje nové televizní spoty.
3/5/2024 10:30:00 AMV nové kampani představuje výrobce domácích spotřebičů novou vizuální i komunikační identitu.
2/24/2024 7:15:00 AMV letošním roce chce COOP otevřít zhruba 80 automatizovaných prodejen, koncept se jednoznačně osvědčil.
2/20/2024 3:30:00 PMSlevomat představuje nový komunikační koncept „Kdo hledá, najde zážitek“.
2/16/2024 9:50:00 AMHlavním komunikačním tématem cestovního ruchu Česka pro následující dva roky bude aktivní turismus. K propagaci země se bude využívat nový koncept „Unexpected Wellbeing“.
2/6/2024 10:40:00 PMLetos chce Makro rozšířit alianci Můj obchod o 10 % na 770 členů. Zároveň bude expandovat i s novým konceptem Bonveno a rozvíjet spolupráci s Košíkem.
1/30/2024 11:30:00 AM