Polovině Čechů jedna káva denně nestačí, mladí ji ale pijí méně
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková. S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším inzerentem je L’or.
3/30/2024 7:55:00 AMKávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková. S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším inzerentem je L’or.
3/30/2024 7:55:00 AMPodle monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen byl nejsilnějším inzerentem v segmentu alkoholických nápojů za poslední rok Pilsner Urquell.
7/19/2023 12:50:09 PMNejoblíbenějšími značkami čajů u českých spotřebitelů jsou hlavně Teekanne a Loyd. Nejvyšší preference mají ovocné čaje, ukazuje výzkum Ressolution Group.
4/18/2023 7:20:41 AMTéměř o čtvrtinu narostl za posledních pět let průměrný denní čas strávený s médií, ukazuje nová zpráva od GWI. Nejvíce času věnují uživatelé na celém světě sledování sociálních médií a lineární televizi.
3/16/2023 1:50:10 PMGlobální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC odhaluje několik trendů.
10/9/2022 8:05:59 AMZatímco čtení zpráv upřednostňuje většina americké a britské populace v online podobě, mezi čtenáři časopisů převažuje zájem o jejich čtení v tisku.
9/21/2022 7:35:50 AM