Mailkit: Metrika open-rate se stává více nepřesnou
Marketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
6/13/2024 7:00:00 AMMarketéři by se měli zaměřit na měření faktických cílů, které jim přináší výsledky, myslí si Jakub Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
6/13/2024 7:00:00 AMPočet kybernetických útoků prostřednictvím tzv. deepfakes se v loňském roce ve světě zvýšil na desetinásobek.
1/6/2024 7:45:00 AMČSOB se opět spojuje s Policií ČR, společně připravily kampaň „Volač a Klikač okrádají Česko“.
12/1/2023 7:15:19 AMČeská spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
9/12/2023 10:10:40 AMVodafone se v letní kampani na sociálních sítích zaměřuje na kyberbezpečnost.
8/3/2023 7:25:46 AMT-Mobile v nové mezinárodní kampani #ShareWithCare upozorňuje na rizika sdílení fotek dětí na internetu.
7/28/2023 9:30:18 AMNa správné zacházení s citlivými údaji v online prostředí upozorňuje celonárodní kampaň mBank.
7/4/2023 7:20:45 AMZe všech panelových diskuzí ohledně AI vyčnívala ta o AI v kontextu ochrany dat, píše Ondřej Šeliga, který navštívil Dublin Tech Summit.
6/21/2023 1:25:29 PMKromě zábavy se budou značky na letních hudebních festivalech letos zaměřovat i na vážnější témata, jako je udržitelnost, nebo kyberbezpečnost.
5/29/2023 1:40:55 PMO2 spustilo další aktivitu na téma kyberbezpečnosti – test, s nímž si mohou firmy „změřit“ svou atraktivitu pro hackery.
3/19/2023 8:05:25 AM