Baby Boomers tráví na internetu polovinu svého času s médii
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu, značky na to však zatím neumí reagovat.
10/18/2024 12:05:00 AMLidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu, značky na to však zatím neumí reagovat.
10/18/2024 12:05:00 AMNárodní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
9/9/2024 6:55:00 AMZpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
3/28/2024 11:55:00 AMMíra informovanosti mezi středoškoláky klesá, hlavním zdrojem pro příjem informací zůstávají sociální sítě. Jako zdroj informací je ale využívá méně studentů než před čtyřmi lety. Nejvyšší důvěru mají k informacím z televize veřejné služby.
2/21/2024 7:00:00 AMNejvětšími tahouny pro předplacení a výběr VOD služby je flexibilita sledování a obsahová nabídka. Český divák je senzitivní na cenový model a reaguje na speciální nabídky a promo akce, ukazuje studie Know.vod.
2/15/2024 12:00:00 PMSpolečnost Knowlimits uskutečnila rozsáhlou studii zaměřenou na uživatele VOD služeb v České republice. Zveřejňujeme některé její výsledky.
12/14/2023 6:50:00 AMSledování televize je s náskokem nejoblíbenější vánoční mediální aktivitou Čechů. Nejčastěji se sledují české pohádky a české filmy, Nejoblíbenějším titulem je pohádka Tři oříšky pro Popelku.
12/22/2022 7:40:57 AMNastupující generace budoucích zákazníků a spotřebitelů se bude mediálně chovat úplně jinak, než jsme byli dosud u stávajících generací zvyklí, píše Vítězslav Klement z Group M o generaci Z.
11/3/2022 7:10:02 AMDnešní generace lidí ve věku 55-69 je aktivnější a technologicky zdatnější než před šesti lety. Vyplývá to z nové vlny výzkumu OMG Research zaměřené na tzv. stříbrnou generaci.
10/19/2022 11:00:35 AMGlobální studie o mediálním chování generace Z od organizace WARC odhaluje několik trendů.
10/9/2022 8:05:59 AMData z výzkumu Nielsen Admosphere ukazují, jak se vyvíjí konzumace médií v létě oproti ostatním měsícům roku. Nejčastěji v létě ve srovnání se zbytkem roku posloucháme rádio, naopak v létě méně chodíme do kina a sledujeme TV obsah.
8/4/2022 7:25:13 AMZatímco pro děti do 14 let je sledování televize jednou z nejčastějších mediálních aktivit, u mládeže 15-19 let jde o aktivitu mnohem méně častou. Více času věnuje sledování filmů na zařízeních a především sociálním sítím.
11/26/2021 12:50:01 PM