Rossmann uvádí v aplikaci virtuální poradkyni Rossi
Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence.
11/23/2024 8:00:00 AMRossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé inteligence.
11/23/2024 8:00:00 AMPPL představuje ve své mobilní aplikaci mojePPL věrnostní program s nabídkou slev pro objednávání i odesílání zásilek.
10/24/2024 11:10:00 PMSíť filtračních stanic Lokni vstupuje do osmé školní sezóny, cílí na 30% růst a plánuje rozšíření do dalších měst.
10/5/2024 12:00:00 PMV rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound branding.
9/16/2024 2:20:00 PMStejně jako Netflix zamezí také streamingová služba Disney+ sdílení hesel k účtům.
8/1/2024 11:30:00 AMGlobus přichází se změnou ve svém věrnostním programu Můj Globus. V letácích začne uvádět vedle akčních cen i nižší věrnostní ceny.
5/31/2024 9:35:00 AMDeset nových televizních kanálů a další, zejména fotbalové soutěže mohou zcela zdarma, pouze výměnou za registraci, sledovat sportovní fanoušci se Smart TV a mobilními telefony.
5/23/2024 6:15:00 AMLokni si v tendru na zajištění reklamy na iCLV plochách vybral mediální agenturu Geotarget.
5/16/2024 6:50:00 AMWoltair nově umožňuje provést celý nákup čistých energií online. Novinku podpoří komunikací v digitálním prostředí.
5/2/2024 1:50:00 PMNová rubrika Podcasty se objevila v uplynulých dnech v prostředí videoplatformy YouTube. Dostupná je napříč zařízeními.
4/25/2024 12:25:00 PM