Průzkum: Při výběru obchodu rozhodují poloha a slevy
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.
2/26/2025 9:45:00 AMZnačka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.
2/26/2025 9:45:00 AMVýzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější v oblasti rychloobrátkového zboží.
1/31/2025 7:10:00 AMVánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.
12/22/2024 8:15:00 AMGroupM zvítězila v celoevropském tendru na strategického partnera pro plánování a nákup médií společnosti Henkel.
11/19/2024 11:15:00 AMZa předem známou cenu nakoupí klienti určitý počet zobrazení ve zvoleném časovém intervalu na konkrétním místě na webu.
10/30/2024 10:10:00 AMV restauracích večeří lidé dříve, nákupy potravin a péči o sebe sama přesouvají na pracovní dny, ukazují data Mastercardu.
10/16/2024 9:30:00 AMPro školní pomůcky chodí Češi stále nejčastěji do papírnictví. Pro nákup jsou ale významné i supermarkety či hypermarkety, ukazuje výzkum ResSolution Group.
9/3/2024 7:10:00 AMTrendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí připravit na další zdražování reklamního prostoru.
9/2/2024 7:30:00 AMNejznámějšími obchody s oblečením jsou v Česku prodejci H&M, C&A a New Yorker, ukázal reprezentativní výzkum ResSolution Group.
7/22/2024 6:55:00 AMNejvětší nárust tržeb oproti předchozímu ročníku zaznamenaly kamenné prodejny s potřebami pro domácnost.
5/23/2024 5:55:00 PM