Slovenská online reklama se vrací do normálu
V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo 205 milionů eur.
6/1/2024 7:40:00 AMV minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo 205 milionů eur.
6/1/2024 7:40:00 AMNávštěvnost regionálních obchodních center loni meziročně vzrostla o 4 %. Většina prodejců plánuje expanzi.
5/31/2024 7:50:00 AMOdkazy na webové stránky jsou z pohledu technologických gigantů stále zanedbatelnějším prvkem, vydavatelé se budou muset přizpůsobit.
5/19/2024 7:50:00 AMNavýšení organické návštěvnosti přinesla podnikatelskému webu Finmag.cz jeho nová podoba. Díky tomu se podařilo zdroje návštěvnosti lépe rozložit.
4/3/2024 7:00:00 AMNávštěvnost a tržby slovenských kin v roce 2023 rostly, ale stále nedosahují úrovně před covidem.
2/17/2024 8:25:00 AMZpravodajské weby zaznamenaly také v loňském roce nižší návštěvnost než v roce předcházejícím. Nejnavštěvovanějším zpravodajským webem zůstávají Seznam Zprávy.
1/17/2024 7:05:00 AMNávštěvnost českých kin loni spíš stagnovala, díky zvýšení cen vstupného se ale podařilo meziročně navýšit tržby.
1/15/2024 6:05:00 PMOhlížíme se za vývojem návštěvnosti slovenského internetu v roce 2023 a mapujeme největší změny na trhu.
1/13/2024 7:55:00 AMBěhem prvního víkendu v kinech vidělo Kazmův film Onemanshow: The Movie 290 tisíc diváků.
8/21/2023 11:55:11 AMJedničkou mezi slovenskými online provozovateli je nadále Ringier Slovakia, v některých měsících ale o sovou pozici přišel. Přinášíme pohled na vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním pololetí 2023.
7/28/2023 11:05:46 AM