Atmedia: Placená TV zdražuje, Češi za ni měsíčně utrácejí 419 Kč
Průměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla o 7 % na 419 Kč, vyplývá z výzkumu atmedia index.
11/19/2024 12:20:00 PMPrůměrná měsíční útrata Čechů za placenou TV letos vzrostla o 7 % na 419 Kč, vyplývá z výzkumu atmedia index.
11/19/2024 12:20:00 PMMožnost sledovat programy, které nejsou v bezplatném vysílání, případně ne v odpovídající obrazové kvalitě, bylo výsadou majetnějších diváků. Boj o cenově citlivé zákazníky ale nyní vypukl na plno.
8/15/2024 7:30:00 AMDůvody, které nadnárodní provozovatele placené televize vedou ke vstupu do volně šířené TV distribuce, shrnuje Michaela Suráková z Atmedia.
6/26/2024 7:10:00 AMIPTV je nejsilnější platformou placené televize v Česku. Tři čtvrtiny trhu placené televize přitom ovládají čtyři velcí hráči, ukazuje Atmedia index.
3/19/2024 4:30:00 PMStrategií skupiny Nova je provozovat placené sportovní kanály, v bezplatném režimu vysílání nevidí pro sportovní stanici ekonomický smysl, říká generální ředitel CME Didier Stoessel.
2/19/2024 7:00:00 AMNabídka volně šířených stanic stačí více než 60 procentům diváků, kteří za televizi neplatí a sledují televizi přes zdarma šířené terestrické vysílání. Desetina pak zvažuje, že v následujícím roce přejde k některému z operátorů placené TV. I to ukazují výsledky Atmedia indexu.
8/23/2023 11:30:59 AMZa posledních šest let vzrostl podíl placených TV na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 15–69 let o 54 %.
6/26/2023 5:00:40 AMDosah sportovní kanálů se pohybuje od statisíce až miliony diváků, záleží na tom, zda jsou šířeny volně, nebo zda jde o kanály placené.
5/10/2023 7:35:35 AMVyužívání placené televize se liší zejména podle věku televizních diváků, přičemž mladší ji využívají více a starší naopak méně, ukazuje Atmedia index.
9/26/2022 2:10:18 PMPlacenou televizi nevyužívá v Česku 44 % diváků ve věku 15–69 let. Více než třetina z nich argumentuje tím, že je placená televize drahá.
7/12/2022 6:40:09 AM