Kaufland pokračuje s edukační kampaní „Nekrm koš!“
Kaufland spouští další ročník kampaně s názvem „Nekrm koš!“, sází na odvážné titulky.
9/5/2024 6:05:00 PMKaufland spouští další ročník kampaně s názvem „Nekrm koš!“, sází na odvážné titulky.
9/5/2024 6:05:00 PMPenny nabídne výhodné balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby ve všech svých 421 prodejnách.
4/19/2024 10:55:00 AMTašky „Nejsme k zahození“ nabídnou minimálně čtyři druhy ovoce a zeleniny za 49 korun.
4/17/2024 6:25:00 AMMožnost nákupu balíčku Nesnězeno rozšiřuje Penny už na 51 prodejen po celé republice.
11/1/2023 5:45:24 PMPo pilotním projektu na prodejně v Revoluční ulici v Praze Penny uvádí svůj projekt Nesnězeno na dalších šest poboček.
5/11/2023 12:10:04 PMNa vybraných prodejnách Tesco sjednocuje sekce s potravinami, které se blíží expiraci.
1/26/2023 7:00:31 AMOvoce a zeleninu, které už nesplňují nejpřísnější kvalitativní standardy, nabízí Penny se slevou.
7/25/2022 7:10:17 AMPenny v novém projektu dodává nespotřebované ovoce a zeleninu ze svých obchodů do téměř 20 zoologických zahrad.
4/21/2022 6:25:02 AM