Jedna věta, dvojnásobné tržby. Jak využít znalosti podvědomí?
Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky z behaviorálních věd.
1/21/2025 7:00:00 AMMarketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky z behaviorálních věd.
1/21/2025 7:00:00 AMJak fungují symboly značky, ukazuje balíček inspiračních karet, na kterých půl roku pracoval grafik Lumír Kajnar a výzkumná agentura Behavio Labs.
8/16/2021 2:30:50 PMPříkladem značky, které se daří přetáhnout zákazníky na poslední chvíli, je Kinder, zjistili výzkumníci Behavio.
5/17/2021 10:15:32 AM