Co čeká mediální giganty? Turbulentní změny a akvizice
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
10/6/2024 7:50:00 AMVelké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
10/6/2024 7:50:00 AMAktualizovaná zpráva společnosti Magna o vývoji reklamních investic přináší pro média optimističtější zprávy, píše Pavel Koreň.
7/10/2024 6:55:00 AMInvestice do digitální reklamy se mají v roce 2023 zvýšit jen o 2 %. Sociální média, dosud jeden z hlavních rostoucích kanálů digitální reklamy, si přitom mají polepšit jen o 1 %, předpovídá IAB Europe.
10/16/2022 8:15:59 AMČeský trh placeného videa na vyžádání by se podle predikce mohl do roku 2027 více než zdvojnásobit a dosáhnout necelých 3,8 mld. Kč.
9/8/2022 7:25:00 AMZnačky budou ve druhém pololetí pokračovat v reklamních investicích, zpomalení ale očekává sdružení WARC v roce 2023.
8/25/2022 7:35:14 AMZpomalení ekonomiky začne reklamní trhy skutečně ovlivňovat až v druhé půlce roku 2022 a především v průběhu 2023, naznačuje prognóza společnosti Magna.
8/15/2022 7:20:28 AM