Průzkum: Při výběru obchodu rozhodují poloha a slevy
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.
2/26/2025 9:45:00 AMZnačka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum Confess pro Českou distribuční.
2/26/2025 9:45:00 AMPodle nejnovějších dat webu AkčníCeny.cz vzrostl v letošním lednu meziročně počet slevových akcí ve většině velkých obchodních řetězců v Česku.
2/25/2025 7:10:00 AMPřinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
12/30/2024 8:25:00 AMDíky nabídce v prémiových, ekologických a bio segmentech si mnoho spotřebitelů ani neuvědomuje, že volí při nákupu privátní značky.
11/14/2024 9:45:00 PMZavádění nových technologií do retailu není snadné, ale nakonec se vyplatí. I to zaznělo k automatizaci a využití umělé inteligence na letošní konferenci Retail Summit.
4/2/2024 7:05:00 AMAž 47 % českých spotřebitelů je naštvaných na obchodníky i výrobce, zaznělo na letošním Retail Summitu.
3/27/2024 7:15:00 AMPodíl privátních značek na celkových tržbách rychloobrátkového zboží se loni meziročně zvýšil z 24 % na 26 %, ukazují to data agentury NielsenIQ.
2/13/2024 7:10:00 AMVětšina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky. V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží.
1/12/2024 7:20:00 AMKonference Retail in Detail: Digitech se zaměřila na automatizační postupy v retailu a využití nástrojů umělé inteligence. Pomohou jak prodejcům, tak zákazníkům, shodli se vystupující.
10/25/2023 12:10:45 PMPapírové akční letáky dodávané potravinářskými řetězci do poštovních schránek ztratily letos své dominantní postavení.
9/11/2023 7:15:06 AM