Evropa se stává pro CTV nejrychleji rostoucím trhem
Přes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí.
10/27/2024 7:15:00 AMPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí.
10/27/2024 7:15:00 AMLetos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota přesáhne bilion dolarů.
8/28/2024 7:00:00 AMGlobální výdaje za mobilní reklamu letos dosáhnou 402 miliard dolarů, o 11 % více než loni, vyplývá ze zprávy společnosti Data.ai.
1/20/2024 7:55:00 AMV druhém pololetí by měly být reklamní výdaje na americkém trhu o 7 % vyšší, než se očekávalo, ukazuje nový výzkum IAB.
8/7/2022 8:35:28 AMReklamní výdaje do in-store komunikace tvoří téměř 10 miliard korun, za poslední čtyři roky došlo k jejich navýšení o 20 %.
4/11/2022 11:50:01 AMMezi lednem a červencem patřila k největším inzerentům ze segmentu zmrzlin značka Prima.
9/10/2021 1:30:51 PMAsociace komunikačních agentur odstartovala začátkem září další ročník výzkumu ke zmapování celkových výdajů na marketingovou komunikaci.
9/7/2021 10:25:55 AMAž 2,6 miliard dolarů investují ve světě reklamní zadavatelé do reklamy na dezinformačních webech.
8/20/2021 11:30:17 AMSpolečnost Procter & Gamble zvýšila své reklamní výdaje na 8,2 mld. dolarů, v meziročním srovnání se jedná o 12% růst.
8/16/2021 4:45:34 PMLego bylo v loňském roce nejsilnějším reklamním zadavatelem v segmentu her a hraček.
2/14/2021 8:40:41 AM