Walmart i Amazon zásadně těží z retailových médií
Pro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů. Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad, upozorňuje Michael Štádler z Adformu.
7/12/2023 1:30:12 PMPro e-commerce giganty se retailová média stala zásadním zdrojem příjmů. Obchodní řetězce ve střední Evropě následují jejich příklad, upozorňuje Michael Štádler z Adformu.
7/12/2023 1:30:12 PMNaším záměrem je být fullservisovou agenturou, která pomáhá e-shopům s prodejem na marketplaces, popisuje ředitel Transactu Omnicom Media Group Daniel Blažek.
6/28/2023 7:10:22 AMCzech Founders, Presto Ventures a Zaka vkládají do české platformy Cruxo investici ve výši 20 milionů korun na rozvoj retailových médií v Česku i v zahraničí.
5/3/2023 7:40:38 AMPočet zakladatelů platformy pro prodej reklamy na e-shopech Cruxo se rozšiřuje o Martina Švarce, bývalého obchodního ředitele Seznamu.
4/18/2023 1:10:18 PMInvestice do digitální reklamy se mají v roce 2023 zvýšit jen o 2 %. Sociální média, dosud jeden z hlavních rostoucích kanálů digitální reklamy, si přitom mají polepšit jen o 1 %, předpovídá IAB Europe.
10/16/2022 8:15:59 AMPublicis Groupe rozšiřuje služby do oblasti retailu. V Česku zakládá nový Commerce tým, v jehož čele je Jaroslav Sodomka, který přišel z Czech News Center.
5/24/2022 4:45:35 PMProdej reklamy na e-shopech má s příchodem reklamní platformy Cruxo dostat nový směr. Její zakladatelé vycházejí z toho, že e-shopy by mohly díky efektivnějšímu prodeji reklamy získávat vyšší objemy z vendor marketingu.
5/18/2022 11:00:19 AM