Coca-Cola uvádí marvelovskou limitovanou edici
Coca-Cola ve spolupráci s Marvelem uvádí limitovanou edici lahví a plechovek.
8/13/2024 7:50:00 AMCoca-Cola ve spolupráci s Marvelem uvádí limitovanou edici lahví a plechovek.
8/13/2024 7:50:00 AMIkea Kreativ je součástí mobilní aplikace či desktopové verze webu. Umožňuje plánování interiérů v rozšířené realitě.
5/16/2024 5:40:00 PMIkea bude letos pokračovat ve zlevňování. V mobilní aplikaci nabídne možnost plánování interiérů v rozšířené realitě.
1/29/2024 11:00:00 AMV obalovém byznysu ovlivňuje udržitelnost vše od konceptu až po konečného zákazníka, říká Iva Werbynská z Obalového institutu Syba, pořádající soutěž Obal roku.
11/10/2023 7:20:50 AMV obchodním centru Galerie Harfa je nově možné navštívit digitální hernu Initi Playground.
10/8/2023 7:30:28 AMRozšířená realita byla součástí launchovací kampaně nové řady hydramatických rtěnek 24h od výrobce kosmetiky Avon. Jak probíhala, popisuje Adriana Kergalová z Visibility Digital.
9/20/2023 10:40:30 AMNadace Leontinka představila novou vizuální identitu. Zároveň spustila interaktivní web s filtry pro rozšířenou realitu.
6/8/2023 8:05:07 AMUplatnění virtuální reality v prezentaci firem se rozšiřuje. Umožňuje zákazníkům interaktivně a realisticky se zapojit s produkty či službami.
5/30/2023 7:20:28 AMKošík spustil velikonoční kampaň, na Instagramu nasadil augmentovanou realitu.
4/5/2023 10:20:03 AMBudoucnost v zákaznickém světě bude patřit umělé inteligenci, metaverzu nebo rozšířené realitě, myslí si Bronislav Kvasnička, který se zaměřil na několik trendů zákaznického chování v roce 2030.
1/24/2023 7:25:43 AM