Sponzorovaný obsah na sítích roste, jedničkou je Instagram
Počet sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích roste, zvyšuje se také poptávka po takovém obsahu.
4/27/2022 7:00:33 AMPočet sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích roste, zvyšuje se také poptávka po takovém obsahu.
4/27/2022 7:00:33 AMZveřejňujeme další díl seriálu, ve kterém postupně představujeme jednotlivé sociální sítě, jež jsou v současnosti relevantní pro podnikání a komunikaci značek a firem. Autorem textu je Vítězslav Klement z Group M.
3/29/2022 2:35:05 PMV posledním půlroce se na poli inzerce na Facebooku a Instagramu sešlo několik novinek. Ty nejzajímavější z nich shrnujeme.
12/20/2021 2:25:49 PMOdkazy ve Stories, reklamy na Reels videa nebo budování komunit, to jsou novinky, které Instagram a Facebook uvedly v poslední době.
8/2/2021 1:30:01 PMBurda International CZ zařadila do nabídky svých reklamních online formátů nativní formát Burda Native.
7/27/2021 10:00:00 AMPráce se skupinami spíše než FB stránkami, sázka na video a Reels, to jsou trendy, které při práci na Facebooku a Instagramu letos pomohou.
4/19/2021 11:55:07 AMMultimediální formát stories už nechybí ani na Pinterestu. Platforma chce naskočit na aktuální trendy i sázkou na automaticky generované reklamy.
1/24/2021 9:20:52 AMSociální sítě patří mezi vítěze koronakrize, přesto mají za sebou mimořádně složitý rok.
12/31/2020 8:55:04 AMFormát zavedený Snapchatem a následně vytěžený Instagramem je k dispozici také uživatelům Twitteru. Ovšem v osekané podobě.
11/21/2020 8:00:02 AMProfesní sociální síť chce působit barevnějším a živějším dojmem. Nabídne nové multimediální formáty i změnu designu.
10/4/2020 9:40:38 AM