Co ukázal výpočet uhlíkové stopy mediálního eventu?
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta Pavlíková.
6/20/2024 6:40:00 AMZkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta Pavlíková.
6/20/2024 6:40:00 AMUhlíková stopa pokrývá vlastně všechno, co se ve firmě nebo okolo ní děje, sběr dat je tak poměrně složitý, říká odborník Lukáš Ferkl.
6/10/2024 6:55:00 AMDeceuninck přichází s novou kampaní, v níž představuje svou dlouholetou strategii udržitelnosti.
6/9/2024 8:00:00 AMStále více zadavatelů si uvědomuje, že jejich produkce má dopad na životní prostředí, a to i v oblasti reklamní komunikace, říká šéf Teadsu Daniel Tvrz.
5/20/2024 6:55:00 AMKombinací kreativity, technologie a environmentální odpovědnosti můžeme vytvořit digitální ekosystém, který může prosperovat, píše Štěpán Patrovský.
3/19/2024 12:15:00 PMKooperativa ve spolupráci s platformou Teads a mediální agenturou PHD začala měřit pozornost uživatelů v online reklamní kampani.
1/3/2024 5:00:00 PMVýsledky druhého ročníku projektu Carbon Tracker 2023 ukazují, že každá druhá česká firma nepočítá svou uhlíkovou stopu.
10/20/2023 10:15:35 AMData získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije Komerční banka pro lepší plánování komunikace.
7/12/2023 11:30:13 AMUnilever investuje do start-upu Geno, který mu má pomoci s vývojem kosmetiky a čisticích prostředků bez palmového oleje a ropných derivátů.
2/11/2023 8:40:41 AMV rámci své kampaně na tarify pro mladé přichází O2 s chatbotem, jenž počítá uhlíkovou stopu.
9/23/2022 1:45:28 PM