Vánoční vysílání ovládla Česká televize s 45% podílem
Vánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala štědrovečerní pohádka Tři princezny.
12/27/2024 3:30:00 PMVánoční vysílání České televize vyhledalo v průměru 44,68 % diváků přítomných u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem Vánoc se stala štědrovečerní pohádka Tři princezny.
12/27/2024 3:30:00 PMTelevize Seznam zopakovala i o letošních vánočních svátcích svůj výsledek z předešlých let a stala se čtvrtou nejsledovanější stanicí na českém trhu.
12/27/2024 11:55:00 AMPohádka S čerty nejsou žerty se stala nejsledovanějším pořadem na druhý svátek vánoční. Sledovalo ji 1,8 mil. diváků starších 15 let.
12/27/2024 8:25:00 AMNejsledovanějším pořadem na Boží hod se stala nová pohádka Čarovné jablko. Sledovalo ji více než 1,6 mil. diváků starších 15 let.
12/26/2024 8:35:00 AMNová pohádka Tři princezny se stala nejsledovanějším televizním pořadem na Štědrý den. Sledovalo ji dva miliony diváků starších 15 let. Deset nejsledovanějších pořadů tvořily pořady vysílané Českou televizí.
12/25/2024 8:05:00 AMVánoční nákupy Češi každý rok odkládají na období blíž k Vánocům, ukázal průzkum Heureka Group.
12/22/2024 8:15:00 AMDDB Prague letos o Vánocích distribuuje klientům difuzér „Sniff of Happiness“.
12/21/2024 8:20:00 AMPozitivní reakce na vánoční reklamy převažují u české populace nad negativními. Zjištění přináší výzkum ResSolution Group.
12/18/2024 7:40:00 AMVánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.
12/17/2024 8:15:00 AMOd tohoto týdne zařazuje nejsilnější televizní stanice do programu v hlavním vysílacím čase pořady pro vánoční období.
12/16/2024 7:05:00 AMNa ranveji pražského letiště vznikla barevná silueta vánočního stromku seskupením letištních vozů se zapnutými světly a majáky.
12/7/2024 7:55:00 AMČeská televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své letošní vánoční kampani.
12/3/2024 8:05:00 AM