Největším zabijákem retence je nespokojený zákazník
Cestou k opakovaným nákupům je spokojenost a dobrá nákupní zkušenost zákazníka, zaznělo na konferenci Shopmasters.
2/23/2024 6:55:00 AMCestou k opakovaným nákupům je spokojenost a dobrá nákupní zkušenost zákazníka, zaznělo na konferenci Shopmasters.
2/23/2024 6:55:00 AMČeský trh jako celek si pohoršil v obou hlavních metrikách, kterou sleduje studie KPMG. Hlavním důvodem jsou rostoucí ceny zboží.
12/21/2023 10:05:00 AMSazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti, jejím ředitelem se stává David Schenk.
11/29/2023 6:50:09 AMAir Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě 50 tisíc klientských hodnocení.
3/30/2023 1:05:09 PMPozitivní zkušenost s nákupem hraje důležitou roli při rozhodování zákazníka. Bezproblémový průběh nákupu či snadné vrácení zboží jsou klíčovými faktory. Pro e-commerce je významný také retail, který online prodej doplňuje.
10/7/2022 1:10:12 PMNa pozici šéfa pro Customer Experience agentury Mind2Flo nastupuje Michal Baranec.
8/18/2022 6:40:27 AM