Cíle mediálního plánování
středa, 11. října 2017, 16:09
Stanovení cílů pomáhá určit správnou strategii a také vyhodnotit úspěšnost kampaně.
Stanovení cílů má dvojí účel
- Cíle vedou k nejúčinnější strategii.
- Podle jejich splnění se určuje úspěch kampaně.
Existují tři úrovně cílů, které vždy vycházejí z vyšší úrovně:
- Marketingové cíle – zvýšit penetraci (v nějaké CS), zvýšit frekvenci nákupů, okamžitý nákup, zvýšit loajalitu, zvýšit preferenci značky, udržet prodeje, SOM.
- Komunikační cíle – navýšit povědomí značky, vybudovat TOM, vylepšit image, připomenout nákupní příležitost, vybudovat nové asociace se značkou, změnit vnímání značky.
- Mediální cíle – GRPs týdně, reach, frekvence oslovení, afinita v určitém období a cílové skupině, cut-through.