Formáty kinoreklamy

pondělí, 2. října 2017, 12:39

Možnosti propagace v kinech jsou jak na promítacím plátně, tak mimo něj.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

On-screen reklama (reklama na plátně)

Ze své povahy je kinoreklama velmi podobná televizní reklamě, významná část kinoreklam ostatně vzniká adaptací TV spotu. Někdy zadavatelé v kinoreklamě pro zvýšení účinku používají delší stopáže spotů než v televizi. Kina navštěvují zejména mladí lidé do 35 let, je tedy přirozené, že kreativní obsah spotů by měl ladit s jejich přirozeností, měl by být ušit na míru právě jim.

  • Pozice v reklamním bloku (před filmem).
  • Top Spot  samostatná pozice před filmem.
  • Statický obrázek – objevuje se před začátkem filmové produkce.
  • Sponzoring znělek.
  • Reklamní spot v přestávce - v případě, kdy je do promítání zařazena přestávka.

Off-screen reklama (reklama mimo plátno)

  • Promo v sále (např. podhlavníky).
  • Do foyer mohou být umístěny stojany, bannery, plakáty, 3D reklama, polepy kabinek, automobil či motocykl, video projekce nebo sampling.
  • Další aktivity jsou potisky (programových letáků, reklamy na lístcích, kornoutů na pop-corn) nebo polepy u vstupu.
  • Výhodou je příjemné prostředí mimo obchody, možnost přímého předvedení produktu a přímého oslovení cílové skupiny.