Plánování kinoreklamy
Ceny kinoreklamy se odvíjejí podle počtu diváků, kteří do kin zavítají.
Kinoreklama bývá obvykle doplňkem reklamních aktivit v dalších médiích (či jimi doplněna). Plánování kinoreklamy vychází z celkového strategického plánu, který určí roli pro kinoreklamu: např. zásah „light TV viewers“ čili lidí z cílové skupiny, kteří nesledují TV tak často.
Základní ceny jsou stanoveny podle návštěvnosti jednotlivých kin, počet kinosálů při tvorbě ceny roli nehraje. Sítě jsou tvořeny větším počtem kinosálů, ve kterých reklama poběží.
Podstatou implementačního plánování kinoreklamy je toto: Na základě požadavků na oslovení cílové skupiny zvážíme celoplošné nebo regionální kampaně a přihlédneme k předpokládaným filmovým premiérám tak, aby zásah cílové skupiny byl co nejvyšší. Následně doplníme off-screen aktivitami. Lze vybrat např. jen Prahu nebo výběr multiplexů + 50 největších klasických kinosálů atp.
V případě kinoreklamy jsou k dispozici data o návštěvnosti, vždy po kampani je možno obdržet přesný počet diváků, kteří on-screen reklamu měli možnost vidět (ačkoli je třeba počítat s pozdními příchody).