Košík v grilovací kampani vystřídá světové kuchyně

sobota, 3. června 2023, 07:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Košík spouští grilovací kampaň, od června do září v ní ukáže recepty ze čtyř světových kuchyní.

Zdroj: Košík.cz

Zdroj: Košík.cz

Košík startuje svou letní grilovací kampaň, v níž chce Čechy inspirovat k vyzkoušení něčeho nového. Od června do září v ní představí recepty ze čtyř světových kuchyní. Poběží v rádiu a na internetu, součástí bude spolupráce s influencery i komunikace v regionální hromadné dopravě.  

Kampaň stojí na online spotu, v němž volání grilujícího kuchaře „Mám tu první klobásu,“ je s každým novým grilováním méně sebevědomé. 

„Než jsme se do kampaně pustili, vedli jsme velice široké diskuze o tom, jak vlastně grilujeme my, naši blízcí a co nás na tom baví a nebaví. Shodli jsme se, že sejít se u grilu, ze kterého sálá teplo a vůně, je něco, co máme v létě rádi. Ale zároveň jsme poměrně rychle přejezeni stále stejných receptů,“ uvádí Jan Vašíček, šéf marketingu Košík.cz. „Myslím, že jsme díky tomu v kampani poměrně přesně vystihli realitu grilů rozpálených na balkonech a zahradách napříč Českem. A rozhodli se ukázat, že to jde i jinak.“

Integrovaní kampaň je rozprostřená do čtyř měsíců, aby obsáhla celou grilovací sezónu. Po celou dobu bude pracovat s postupně se rozvíjejícími vizuály, které provedou zákazníky v rámci hesla „Létem světem“ čtyřmi grilovacími obdobími. Každé bude reprezentované samostatnou kuchyní – kromě té české to bude také mexická, středomořská a asijská. Součástí budou autorské recepty, které zaštítí zapojení influenceři. Kampaň se středomořskou kuchyní například odstartuje Karolína Four.

Kromě digitálního prostoru využije kampaň rádio a outdoor, v němž nasadí Košík CLV vitríny, billboardy a nově i LCD obrazovky v MHD. Smyčky promující grilovací kampaň a akční produkty uvidí cestující v devíti městech – například Brně, Plzni, Olomouci, Českých Budějovicích, Hradci Králové nebo Pardubicích. Spoty se budou opakovat i několik týdnů.

„Je pro nás klíčové naučit se, na jaká sdělení lidé v regionech reagují. Stát se jejich každodenními průvodci, umět na ně zacílit opravdu komplexně a přesvědčit je, že jsme jejich lokální soused a partner,“ zmiňuje Vašíček s tím, že sdělení kampaně se zaměří na výhodné ceny, rychlost doručení, pohodlí a dopravu. „Učíme se teď s každou kampaní. I tentokrát budeme díky unikátním kódům schopni testovat zásah jednotlivých formátů,“ dodává.

Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Bubble. 

-stk-