Levi’s se v nové kampani s Beyoncé vydává do dineru

sobota, 19. dubna 2025, 07:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

V pořadí třetí spot představila značka Levi’s ve spolupráci s Beyoncé. Odehrává se v americké restauraci, tzv. dineru. 

Zdroj: Levi's

Zdroj: Levi's

Levi’s uvádí nový krátký film s názvem Refrigerator, který vznikl společně s Beyoncé. Jde o třetí kapitolu kampaně Reiimagine

První dvě kapitoly kampaně nesly názvy Launderette a Pool Hall. Třetí kapitola přenáší kampaň do typické americké restaurace, tzv. dineru. Hlavní inspirací byla tentokrát reklama z roku 1988 se stejným názvem. Nová verze přetavila původního ducha do moderního vyznání o síle sebedůvěry a vnitřní síly

Spot, jenž opět režírovala Melina Matsoukas, se odehrává v  dineru u silnice, kde obsluhuje Beyoncé. Má na sobě Levi’s  Western košili, 501 Original šortky, bílé tílko a klasický červený šátek. Ve videu vystupuje i Willie Jones, který se podílel i na albu Cowboy Carter, což propojuje kampaň s hudební kariérou Beyoncé.. 

Kampaň vznikla za kreativního partnerství s TBWA\Chiat\Day LA a vyrobena od De la revolućion/Prettybird. Na její tvorbě se podílel filmař Marcell Rév a fotograf Mason Poole

Levi’s se v globální kampani spojuje s Beyoncé

úterý 1. října 2024

Levi’s pokračuje ve spolupráci s Beyoncé, jdou na kulečník

úterý 25. února 2025

-stk-