Hellmann’s kampaní cílí na fanoušky ženského fotbalu

sobota, 26. dubna 2025, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hellmann’s se stává oficiálním partnerem UEFA Women’s EURO 2025.

Zdroj: Hellmann's / Unilever

Zdroj: Hellmann's / Unilever

Značka Hellmann’s, která patří do portfolia společnosti Unilever, se stala oficiálním partnerem fotbalového šampionátu UEFA Women’s EURO 2025. Fanoušky ženského fotbalu chce oslovit kampaní „Buď mistr grilu“, jejíž tváří se opět stává brankář Petr Čech. Zapojí se do ní i evropské fotbalistky jako Jule Brandová (Německo), Manuela Zinsbergerová (Rakousko), Alessia Russo (Anglie) nebo Alexia Putellasová (Španělsko). Atmosféru podpoří také řecký šéfkuchař Akis Petrezikis.

Během turnaje bude Hellmann’s nabízet škálu produktů od tradiční majonézy až po novinky Sweet chili samba a tatarskou omáčku v lahvi. 

K vidění bude kampaň v televizi, outdooru a na sociálních sítích či v místě prodeje. Její součástí je i soutěž o ceny v podobě zájezdu na zápasy fotbalového šampionátu ve Švýcarsku a další BBQ a fotbalové výhry. K účasti stačí nakoupit produkty Hellmann’s, nahrát kódy z účtenek a mít štěstí při losování.

„Ženský fotbal zažívá obrovský růst a pro naši značku je to skvělá příležitost být u toho,“ dodává brand managerka Hellmann’s Andrea Davidová.

-stk-