ADC: Finalisté lednové reklamní AdParády
Přinášíme shortlist nejlepších kreativních kousků měsíce ledna z reklamní hitparády ADC.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších lednových kampaní, které vznikly na českém trhu. Která z nich vyhrála lednovou reklamní hitparádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, kterou si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
Fio banka: „Dobré zvyky“ – Mark BBDO
Fio banka pokračuje v kampani „Dobré zvyky“. Kreativní koncept opět připravila agentura Mark BBDO, režie hrané části spotů se ujal režisér Tomáš Bařina v produkci Boogie Films.
Invia: „Léto s tebou“ – DDB
Cestovní agentura Invia spustila televizní kampaň s názvem „Léto s tebou“. Hlavním motivem je stejnojmenná píseň od Jiřího Schelingera a dovolenková videa přímo od zákazníků.
Jan Becher Pernod Ricard: „Absolut Recycled“ – Radka Salcmannová
Značka vodky Absolut se v kampani „Absolut Recycled“ zaměřuje na udržitelnost a recyklaci. Výsledkem spolupráce značky s agenturou EverWhere, pražskou The Chemistry Gallery a sochařkou, designérkou a módní návrhářkou Radkou Salcmannovou je světelná instalace, která je k vidění na Masarykově nádraží v Praze.
ING: „Zasněžená zahrada“ – McCann Prague
Tváří kampaně „Zasněžená zahrada“ společnosti ING je opět Filip Rajmont a jeho druhé já. Za kreativou stojí divize McQueen agentury McCann Prague. Na režisérské křeslo znovu usedl Juraj Janiš pod produkcí Boogie Films.
César & Charles: „Buď součástí kmene“ – Isobar
Kampaň „Buď součástí kmene“ upozorňuje novou streetwear značku César & Charles. V prosinci odstartovala teaserem, kde se v ulicích Prahy a na sociálních sítích objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na Instagram. Navázal na ni fashion film The Mythos, vyprávějící fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. Produkci měla na starosti společnost Armada Films, režie se chopil Matyáš Fara.
Drogerie Teta: „Došlo vám to?“ – Triad Advertising
Teta sazí v kampani na radost z nákupu. Idea „Došlo vám to?“ ukazuje drogerii jako místo, kde nejen pořídíte věci do domácnosti, ale můžete se i rozmazlit. V produkci společnosti Nomad spoty natočil režisér Jan Zajíček.
Generali Česká pojišťovna: „Něco se přece jen děje“ – VMLY&R
Kampaň „Něco se přece jen děje“ má informovat o novém spojení finančních domů – Generali a České pojišťovny. Hlavními tvářemi kampani jsou herci Jan Vlasák a Igor Chmela. Režie se ujal Jan Švejkar, produkci zajistila společnost Stink Films.
Brontosauři v Himalájích: „Věda do Tibetu“ – McCann Prague
Nezisková organizace Brontosauři v Himalájích hledá dobrovolníky na výuku fyziky, biologie nebo chemie na základní škole Spring Dales Public School ve vesnici Mulbekh v Malém Tibetu. Filmová výzva „Věda to Tibetu“ byla natočena režisérem Markem Partyšem a jeho týmu z Bistro Films.
Škoda Auto: Virtuální 3D modely vozů Škoda – Isobar
V rámci přímých přenosů z IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji juniorů 2020 se pro české diváky v rozích kluziště poprvé objevily virtuálně umístěné 3D modely vozů Škoda. Řešení s augmentovanou realitou vytvořila kreativní agentura Isobar ve spolupráci s Českou televizí a dalšími partnery.
Český lev: Vizuální styl 27. ročníku – Dynamo Design
Vizuální styl 27. ročníku Českého lva je inspirován legendárním cibulákem.
O finalistech rozhodovali členové ADC:
- Jan Marcinek (Publicis Groupe)
- Petr Voborský (copywriter freelancer)
- Tomáš Otradovec (Toaster Pictures)
- Roman Bayguzov
- Rade Šaptović
- Martina Tóthová (freelancer)
- David Suda (WMC Grey)
- Christophe Wechsler (WMC Grey)
- Pavel Brázda (Department)
- Matouš Fridrich (Triad Advertising)
- Milan Vlasák
- Martin Svetlík (Symbio)
- Petr Vlasák (Comtech)
- Jana Pokorná (ADC)
- Pavel W. Přibyl (freelancer)
- Miky Karas (Scholz & Friends)
Výsledky lednové AdParády si můžete poslechnout v podcastu ADC Kitchen.
K dispozici na Soundcloud, Spotify a Apple.
-stk-