Sportovní značka Adidas se ve své nové kampani Faster Than_ (Rychlejší než…) zaměřila na běžce a na to, jak vnímají rychlost. Podle celosvětového průzkumu, do kterého se zapojilo šest tisíc běžců běhajících alespoň jednou týdně, zjistila, že jen 19 % z nich běhá kvůli rychlému času. Pro 87 % respondentů je největším přínosem běhu zlepšování sebe samého. Do kampaně, jež je k vidění na sociálních sítích pod hashtagem #fasterthan, se zapojili světoznámí i lokální běžci, kteří mají ostatní k běhu inspirovat.
Globálními tvářemi se stali například vytrvalec Martinus Evans, jenž přetvořil posměšky od svého lékaře v silný motivační nástroj, aktuální mistr světa v běhu na 200 metrů Noah Lyles, plus-size fitness modelky Chinae Alexander či maratonkyně Kathrine Switzer, která se v roce 1967 stala první ženskou účastnicí bostonského maratonu a kterou někteří muži vyháněli z trati.
V Česku se s kampaní spojuje modelka Andrea Bezděková, která začala trénovat s běžeckou komunitou Adidas Runners Prague v rámci programu Get ready for #praguehalf. Sama svůj přístup k běhu vystihuje heslem Faster Than I Look (Rychlejší, než vypadám). „Faster Than I Look je moje vzpoura proti předsudkům. Mám ráda svoji práci. Je plná individualit a zajímavých osobností. Někteří lidé to ale nevidí nebo nechtějí vidět. Často se setkávám s tvrzením, že modelky jsou jen křehké dívky, které nedokážou překonat bolest nebo diskomfort. Chci ukázat, že nás podceňují. Vím, že dokážu být silnější a rychlejší, než vypadám a než si mnozí mohou myslet,“ dodává Bezděková.
Další lokální tváří je Jiří Homoláč, dlouhodobě nejrychlejší český maratonec, který do letošní sezóny vstupuje s cílem ukázat, že je Faster Than Ever Before (Rychlejší než kdy dřív).
V rámci kampaně Adidas představuje také svůj nový model SL20, který je od 27. února k dostání na adidas.cz/running a u vybraných prodejců za 2999 Kč.
-stk-