Mádl spouští kampaň „Zachraň bábu, zachraň dědka“
Kampaň „Zachraň bábu, zachraň dědka“ má co největší měrou šířit osvětu a pomoc pro seniory v době pandemie koronaviru.
Jiří Mádl spouští kampaň „Zachraň bábu, zachraň dědka“. S ní navazuje na 10 let starou politickou výzvu pro mladé. Nyní však cílem není přemluvit prarodiče, aby nevolili levici, ale pomoci seniorům se zajištěním nákupů či vyzvednutím léků v tíživé situaci kvůli pandemii koronaviru. Přispět k tomu mají i nové stránky pomocsousedum.cz.
„Cílem kampaně je vyzvat všechny k vzájemné pomoci,“ vysvětluje záměr Jiří Mádl a dodává: „Každý máme babičku, dědu nebo známe někoho, kdo už není nejmladší. Každý máme nějakého staršího souseda, který žije v domě nebo v ulici, a teď máme možnost mu pomoci.“
„Chceme, aby lidé aktivně pomáhali těm, kteří jsou v současné situaci tou nejohroženější skupinou, tedy seniorům,“ doplňuje Jan Dufek, který je i režisérem doprovodných spotů ke kampani.
Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou AdHackers a studiem MadeByDeus.com. „V situacích, jako je ta dnešní, je vzájemnost, solidarita a snaha pomoci něčím, na co nemůžeme a nesmíme rezignovat,“ uvádí Michal Deus, výkonný ředitel agentury, a dodává: „Neřešíme, jaká opatření jsou nebo nejsou nutná, ale prostý fakt, že se určitá skupina obyvatel ocitla v situaci, kdy potřebuje pomoc.“
-stk-