Beefeater uvádí krvavý pomeranč, podporu chystá v létě

pátek, 10. dubna 2020, 07:50 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Gin Beefeater na český trh přináší novinku Blood Orange. Podporu chystá kampaň v létě.

Klíčový vizuál k novince Beefeater Blood Orange, zdroj: JBPR

Klíčový vizuál k novince Beefeater Blood Orange, zdroj: JBPR

Společnost Jan Becher Pernod Ricard uvádí na český trh novinku gin Beefeater Blood Orange. Marketingově ji podpoří v létě. 

Od začátku února je novinka dostupná ve velkoobchodě, v průběhu března a dubna se dostává do maloobchodní sítě, konkrétně do řetězců Albert, Billa, Globus a Tesco, v květnu bude k dispozici i v Penny. V online prostředí je od března v prodeji na Alkohol.cz, v první půlce dubna ji nabídne Rohlík.cz, následovat bude Košík.cz a další. 

Podpora novinky Beefeater Blood Orange v Marku, foto: MediaGuru.cz

Podpora novinky Beefeater Blood Orange v Marku, foto: MediaGuru.cz

Gin Beefeater Blood Orange je pojat jako unisexové pití. Značka s ním chce navázat na svou úspěšnou růžovou variantu – Beefeater Pink. S novinkou cílí primárně na aktivní lidi z měst ve věku 25–35 let. Velké podpory se jí dostane v létě, a to především na internetu a v outdooru.

-stk-