ČSOB chce s influencery naučit seniory s online bankou

čtvrtek, 23. dubna 2020, 11:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Prostřednictvím kampaně „Chraňme své blízké“ se ČSOB spojuje s influencery. Společně chtějí naučit seniory pracovat s internetovým bankovnictvím.

Z aktuální kampaně "Chraňme své blízké", zdroj: ČSOB

Z aktuální kampaně "Chraňme své blízké", zdroj: ČSOB

ČSOB spustila kampaň na sociálních sítích, kterou chce oslovit mladé lidi, aby v tomto období ještě více komunikovali se svými rodiči a prarodiči o tom, jak pracovat s bankou online, aniž by museli chodit na pobočku. 

„Kampaní Chraňme své blízké, chceme oslovit mladé, aby věnovali v této době více času svým starším příbuzným a známým a vysvětlili jim to, co je pro mladé tak běžné. Může se jednat o aktivaci internetového bankovnictví, zjištění zůstatku na účtu nebo třeba zavolání na informační linku banky,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka Skupinové komunikace v ČSOB. 

Kampaň probíhá na sociálních sítích ve spolupráci s influencery Annou Kadeřávkovou, Christie & Babies, Šárkou Pekovou a Natálií Myslivcovou. Jejich prostřednictvím vznikne řada edukativních výstupů na Instagramu a YouTube. 

ČSOB přichází s komunikací po březnovém měsíci, kdy zaznamenala historicky nejvyšší návštěvnost svých elektronických kanálů, a to i ve srovnání s vánočními nákupy. V dubnu bude situace obdobná. 

-stk-