Značka americké whiskey Jack Daniel’s na český trhu uvádí jablečnou novinku. Po USA je Česká republika první zemí, kde je Jack Daniel’s Tennessee Apple k dostání, až po ní následuje Německo, Velká Británie a Francie.
Novinka je dostupná v řetězcích Tesco, Globus, Albert, Billa a Makro. Podle Tomáše Ptáčka, marketingového manažera společnosti Brown-Forman, jež má značku ve svém portfoliu, cílí na „všechny milovníky ochucené whiskey a vůbec kvalitního alkoholu starší 18 let“.
Jablečnou variantu již nyní podporuje teasingová fáze kampaně v outdooru a digitálu, kde je akcentován symbol černého jablko. Následovat bude kampaň v televizi, na internetu a v místě prodeje. „Až nařízení vlády dovolí, chystáme se vtrhnout do barů, restaurací, hospod a vyrazit s Jack Daniel's truckem na roadshow po republice,“ dodává Tomáš Ptáček s tím, že novinka se má nejlépe servírovat čistá s kostkou ledu.
-stk-