Beefeater uvádí dvě Ready to Drink novinky

čtvrtek, 7. května 2020, 07:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Gin Beefeater přichází na český trh s předmíchanými koktejly v plechovce. Nabídne tak Dry & tonic a Pink & tonic.

Předmíchané koktejly v plechovce uvádí Beefeater ve dvou variantách, zdroj: JBPR

Předmíchané koktejly v plechovce uvádí Beefeater ve dvou variantách, zdroj: JBPR

Značka ginu Beefeater, jež spadá do portfolia společnosti Jan Becher Pernod Ricard, na českém trhu uvádí novinku v podobě předmíchaných koktejlů v plechovce. Ready to Drink nabídne ve variantě Dry & tonic a Pink & tonic. 

„S touto novinkou přichází značka Beefeater na základě přetrvávajícího a neutuchajícího ginového boomu a rostoucí poptávky po této jednoduché a vždy dostupné formě pití drinků. Svěží drink si tak spotřebitelé můžou vychutnat kdekoliv a kdykoliv, když nemají příležitost namíchat si vlastní Beefeater&tonic nebo si jej objednat v baru,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru manažerka značky Michaela Michalová. 

Na finální recepturu dohlížel Master Distiller ginu Beefeater Desmond Payne. Nyní jsou obě dvě varianty k dostání na velkoobchodech, od půlky května také v Makru. „Maloobchodní řetězce a e-commerce se přidají v červnu a v červenci,“ dodává Michalová. 

Marketingová podpora novinek se zpočátku zaměří na BTL aktivity v místě prodeje. Pro prázdninové měsíce jsou v plánu originální aktivace, jejíž součástí bude i digitální amplifikace.

-stk-