Mattoni uvádí novinku Esence, bez cukru a sladidel

čtvrtek, 21. května 2020, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mattoni vychází s novou řadou Esence vstříc současnému trendu zdravého životního stylu. Podpoří ji reklamní kampaní.

Zdroj: Mattoni 1873

Zdroj: Mattoni 1873

Značka Mattoni rozšiřuje své portfolio v segmentu ochucených minerálních vod. Na trh přináší novou řadu Esence, jež je bez cukru, sladidel, barviv, konzervantů i jiných přidaných látek. Ve spojení perlivé minerální vody s přírodním aromatem nabízí tři příchutě – citron, pomeranč a malinu. 

„Mattoni Esence je pro ty, kteří myslí na své zdraví a zároveň hledají originální osvěžení. Propojuje benefity přírodních minerálů Mattoni s přírodní složkou ovocných esencí,“ uvedl k novince manažer značky Mattoni Jan Kolafa. 

Mattoni Esence je v prodeji v lahvích o objemu 1,5 l s doporučenou maloobchodní cenou 16,90 Kč

Novinku podpoří kampaň, kterou již tradičně připravila agentura MilanoPraha. „Na tomto konceptu mě zaujalo, že jde o naprostou novinku ve způsobu ochucení Mattoni. Jediná kapka, kterou ve spotu vidíme, představuje přidanou esenci dodávající minerální vodě čistou ovocnou chuť. Spot zdůrazňuje výjimečnost receptury a originalitu Mattoni Esence,“ uvedl režisér David Ticháček.

-stk-