ADC: Finalisté květnové reklamní AdParády
Přinášíme květnový shortlist reklamní hitparády Art Directors Club. Které květnové reklamní kampaně zaujaly porotce tentokrát?
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které vznikly v průběhu května na českém reklamním trhu. Která z nich vyhrála nejnovější AdParádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, kterou si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
Mrož: „Co je mroží, to je boží“ – Punk Film
Nanuky Mrož z portfolia společnosti Bidfood hlásají v nové televizní kampani: „Co je mroží, to je boží!“ Na konceptu spolupracoval Radek Báča, produkci zajistila společnost Punk Film, režie se ujal Jan Zajíček.
Pilsner Urquell: „První pivo je na nás“ – Triad Advertising
Pivní značka Pilsner Urquell se v den znovuotevření hospod rozhodla pozvat své štamgasty na jedno. Chtěla tak poděkovat zákazníkům za věrnost a zároveň pomoci k restartu podniků. Kampaň vytvořila agentura Triad Advertising. O produkci se postarala společnost Stink Films s režisérem Jakubem Jiráskem.
Ria: „Sliby mojí vagíně“ – Symbio
Menstruační pomůcky Ria se v nové kampani „Sliby mojí vagíně“ pustily do tématu sebepřijetí a reprodukčního zdraví. Kreativa je dílem agentury Symbio, natáčení zaštítila produkce Doit s režisérem Jiřím Horenským. Na spot navazuje edukačně-zábavný obsah s odbornou garancí organizace Loono.
Rixo: „Pojištění správně“ – WMC Grey
Online pojišťovací služba Rixo představila svou první reklamu, v níž využívá formátu televizní soutěže s názvem „Pojištění správně. Vystupuje v ní režisér a frontman kapely Midi Petr Marek, který je zároveň i autorem hudby. Kreativní koncept vznikl v dílně agentury WMC Grey. V produkci Armada Films reklamu režíroval Tomáš Řehořek.
JRD: „Přišel za světlem“ – Outbreak
Developerská společnost JRD se v nové kampani zaměřuje na šíření osvěty o zdravém bydlení, které dokáže přilákat i nečekané zvířecí hosty. Kreativa pochází od agentury Outbreak, exekuce je nakonec dílem klienta. Produkci obstarala My Way Films.
Staropramen: „Není to nádhera?“ – Yinachi
V den znovuotevření hospod uvedla svůj nový reklamní spot i pivní značka Staropramen. Byť natočená ještě před nouzovým stavem, vyzněla v ní otázka Hynka Čermáka „Není to nádhera, umět si počkat na to svoje?“ velmi aktuálně. Pod kreativou je podepsána agentura Yinachi, produkci zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujal Marek Partyš.
Mobil.cz: „Datuj zdarma, buduj vztahy“ – Acomware
Mobilní operátor Mobil.cz spustil novou reklamní kampaň s claimem „Datuj zdarma, buduj vztahy“. Ambasadorem značky je stejně jako v předchozích kampaních Jakub Kohák. Za kreativním konceptem i realizací stojí konzultační společnost Acowmare. Spoty stylizované do situační komedie režíroval Štěpán Kopecký.
Gambrinus: „Už si to nemusíte jen představovat“ – McCann Prague
Znovuotevření hospod oslavilo ve své reklamě také pivo Gambrinus. S Michalem Isteníkem si představuje místo, kde se lidé mohou cítit jako doma a kde fotbalu rozumí každý. Pod kampaní je podepsána agentura McCann Prague. Produkci zajistily Boogie Films a R.U.R. Postproduction. O režii se postaralo duo Double N.
O finalistech rozhodovali členové ADC:
-
Christophe Wechsler (WMC Grey)
-
David Suda (WMC Grey)
-
Dejan Stajnberger (VCCP)
-
Klara Palmer (McCann Prague)
-
Roman Bayguzov (Maison d’Idée)
-
Jan Marcinek (Publicis Groupe)
-
Martina Tóthová
-
Pavel Brázda (Department, FTV Prima)
-
Miky Karas (freelance)
-
Nikola Foktová (Leo Burnett)
-
Petr Vlasák (Comtech_CAN)
-
Pavel W. Přibyl (Wilhelm Kinga)
Výsledky květnové AdParády si můžete poslechnout v podcastu ADC Kitchen.
K dispozici na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
-stk-