Čisticí a zahradní technika Kärcher přichází s novou komunikační strategií, hlavní důraz je v ní kladen na život a emoce. Nový je i vizuální jazyk, který charakterují silné obrazy, drsné rytmy a rychlé střihy. „Záměrně sázíme na velmi emotivní efekt, a tedy přesně na WOW efekt našich nových spotů,“ vysvětluje Jana Hogrová, ředitelka marketingu Kärcher Česká republika.
Změna komunikace vychází z nového strategického směřování značky Kärcher, které bylo nastaveno v minulých letech. Nový marketingový koncept reflektuje měnící se chování lidí ve volném čase i mladší cílové skupiny.
Autorem kampaně je tým Ulricha Lützenkirchena společnosti Antoni_boost. Vizuální styl odpovídá spíše než klasické televizní reklamě estetice hudebních klipů. Voice over je záměrně vynechán. Při castingu bylo klíčové vystihnout současný obrat mužských a ženských rolí. „Prostřednictvím obrazů, protagonistů a příběhů se chceme přiblížit skutečnému životu, místo toho, abychom vytvořili sterilní, nablýskaný svět. V komunikačních vizuálech se na pozadí objevují velké titulky, využívá se výrazná typografie a důraz je zaměřen na hru firemních barev Kärcher - žluté a černé,“ popisuje Lützenkirchen.
Kampaň využívající 360° mediální mix pracuje se dvěma ústředními tématy: vysokotlakým čistěním a novinkou v segmentu bateriové zahradní techniky.
-stk-