Slevomat v kampani láká na dovolenou v tuzemsku
S heslem „Letní dovolená v Česku začíná u nás“ láká Slevomat na svou turistickou nabídku.
Zážitkový portál Slevomat spouští novou kampaň, s níž chce nalákat na dovolenou v tuzemsku. S heslem „Letní dovolená v Česku začíná u nás“ představuje nabídku pobytů v Adršpachu, na Lipně nebo Pálavě. Tvářemi jsou herec Richard Jaroslav Müller a herečka Anna Randárová.
„Slevomat se za deset let své existence vyprofiloval jako významný prodejce dovolených s výrazným vlivem na tuzemský cestovní ruch. Od kampaně si slibujeme, že se Slevomat stane pro mnoho zákazníků synonymem pro dovolenou v Česku,” přiblížila brand manažerka společnosti Pavlína Štochlová s tím, že v nabídce jsou chaty, chalupy, luxusní resorty, ale i netradiční místa v korunách stromů nebo na jachtě.
Kampaň běží od 1. června na televizních stanicích skupiny Prima, Nova a také Seznam Televizi. Dále bude k vidění na internetu, například na YouTube nebo v rámci masivní display reklamy, primárně v obsahové síti Seznamu.
Vzhledem k pandemii koronaviru, a tudíž i úbytku zahraničních turistů nabízí Slevomat rovněž širokou nabídku v hlavním městě. Poptávka i nabídka pobytů v Praze je v historii portálu aktuálně největší.
„Během léta bychom chtěli zákazníkům poskytnout tu nejširší možnou nabídku lokálních zážitků a zaměřovat se budeme například i na vstupenky na hrady a zámky, do muzeí či zooparků. Už teď si ale v místě pobytu na Slevomatu mohou lidé pořídit třeba oběd nebo degustační menu, sjezd na koloběžkách, jízdu na koni nebo nějaký ryze adrenalinový zážitek,” doplnila Štochlová.
Kreativa kampaně vznikla in-house. O média se stará agentura Knowlimits.
-stk-