AdParáda: Deset nejlepších kampaní za měsíc červen
Přinášíme červnový shortlist deseti kampaní reklamní hitparády Art Directors Club.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které vznikly na českém reklamním trhu během června. Která z nich vyhrála nejnovější AdParádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, který si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple. Vítěze však může napovědět i přítomnost hosta – Jiřího Rákosníka, marketingového ředitele jednoho českého online supermarketu.
Direct pojišťovna: „Nespokojte se jen tak s někým“ – Brain One
Direct pojišťovna ve své nové kampani změnila vizuální styl. Dosavadní stříhánky nahradily hrané scénky z nepříliš povedeného prvního rande. Kreativní koncept vytvořila agentura Brain One. Natáčení se chopila produkce Bumerang Film ze Zlína, spoty režíroval Štěpán Fok Vodrážka.
McDonald’s: „Každý den chutná skvěle“ – DDB
McDonald’s představil nový imageový spot a s ním i nový koncept, který se postupně promítne do celé komunikace řetězce. Staví na příběhu ptáčka, který pozoruje život lidí kolem a oslavuje malé každodenní radosti. Kreativa pochází tradičně z dílny agentury DDB. O produkci se postarala společnost Bistro Films pod režisérskou taktovkou Marka Partyše.
Dobrý start: „Díky pěstounství“ – Nice!
Sex není jedinou cestou k dítěti, rodičem se může člověk stát i díky pěstounství. To ukazuje nový spot kampaně Díky pěstounství spolku Dobrý start. Autorem spotu je režisér Jan Látal s agenturou Nice!.
Generali Česká pojišťovna: „Jedni z vás“ – Isobar
Pod heslem „Každý z nás je jeden z vás“ komunikuje Generali Česká pojišťovna v kampani svých šest tisíc poradců, kteří pomáhají lidem s jejich problémy. Kampaň je dílem agentury Isobar. Režie se ujal Roman Valent s produkčním studiem Armada Films.
Rohlík: „Dobré jídlo, dobří lidé, lepší svět“ – Wilhelm Kinga
Rohlík vytvořil imageový spot oslavující dobré jídlo, pozitivní charakter lidí i návrat ke kořenům. Kampaň vznikla ve spolupráci s kreativním duem Wilhelm Kinga. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režii měl na starosti Marek Partyš.
České dráhy: „Vlakem na výlet s rodinou“ – Havas Prague
České dráhy v nové kampani podporují aplikaci Vlakem na výlet. Tváří je opět Ivan Trojan, který se vydává jako pankáč se svou rodinou na Punkvu. Kreativa vznikla v dílně agentury Havas Prague. Produkci zabezpečila agentura Total HelpArt, režie se ujal Ondřej Trojan.
Kofola: „Voňavé pozdravy“ – WMC Grey
Během letní aktivace se Kofola rozhodla zaměřit na restart ochromené gastronomie. Zákazníci mohou z vybraných podniků zasílat papírové i elektronické pohlednice. Kampaň je dílem agentury WMC Grey.
Birell: „Chuť zážitků“ – VCCP
Nealkoholické pivo Birell rozvíjí svůj koncept „Chuť zážitků“. Inspiruje se postavou dědy Homolky z filmu Ecce homo Homolka. Ve spotu zaznívá jeho známý monolog oslavující krásu a nádheru souznění s přírodou. Pod kreativou je podepsána agentura VCCP Prague. O produkci se postarala společnost Armada Films s režisérem Tomášem Řehořkem.
Prague City Tourism: „V Praze jako doma“ – Brainz Studios
Prague City Tourism zve české turisty k návštěvě hlavního města. Tváří komunikace je Matěj Ruppert, který nabízí krajanům symbolický zlatý klíč k metropoli. Kreativa je dílem Brainz Studios. Produkčně se na kampani podílela společnost Boogie Films. Natáčení probíhalo v režii Novák & Nguyen.
Bohemia Sekt: „Led nás spojuje“ – WMC Grey
Nový produkt Bohemia Sekt Ice propaguje kampaň z prostředí letní party na ledových krách. Kreativa pochází z dílny agentury WMC Grey. Produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Prokopem Motlem.
O finalistech rozhodovali členové ADC:
- Pavel W. Přibyl (Wilhelm Kinga)
- Jan Havlíček (freelance)
- Roman Bayguzov (Maison d'Idée)
- Jan Marcinek (Leo Burnett)
- Christophe Wechsler (WMC Grey)
- David Suda (WMC Grey)
- Aleš Mička (Aleš Mička Design)
- Petr Voborský (freelance)
- Ivan Soukup (freelance)
- Miky Karas (VCCP)
- Slávek Zajíc
- Jana Pokorná (ADC)
Výsledky červnové AdParády si můžete poslechnout v podcastu ADC Kitchen.
K dispozici na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
-stk-