Nalákat zákazníky zpět do obchodních center, poté co je vláda na několik týdnů uzavřela, chtěla kampaní CPI Property Group. Komunikaci pro 13 obchodních center připravila centrálně ve spolupráci s agenturou Grizzlink během 10 dní.
„Prodejny mimo obchodní centra měly určitý náskok a potřebovali jsme proto dát zákazníkům vědět, že jsme zpět, je u nás bezpečno a že si pro ně značky připravily spoustu akcí a slev,“ vysvětluje Michal Kratochvíl, manažer marketingu obchodních center v CPI Property Group.
Vzhledem k těžko předvídatelnému vývoji situace a změnám v harmonogramu postupného uvolňování vznikla potřeba realizovat kampaň během několika dní. „Momentálně jsme ve fázi přebírání našich obchodních center do vlastní správy. Realizovat kampaň centrálně tak byla sama o sobě výzva, protože komunikace, převážně pak sociální média, je ve správě mnoha jednotlivých agentur. Naštěstí se nám podařilo vše zdolat díky skvělé spolupráci s lokálními marketingovými manažery i našimi kolegy z jiných oddělení a v neposlední řadě i díky agentuře Grizzlink, kterou jsme pro realizaci oslovili,“ říká Michal Kratochvíl.
Kampaň primárně cílila na zásah co největšího, ale relevantního počtu lidí tak, aby jim byla předána informace o otevření center, jejich bezpečnosti a akcích jednotlivých nájemců. Komunikace proběhla výhradně digitálně, a to s ohledem na čas, rozpočtové možnosti, a především deset různých lokalit, ve kterých se obchodní centra nachází.
„Věděli jsme, že samotnou informaci o znovuotevření obchodních center nám pomohou rozšířit zpravodajská média. V kreativním konceptu jsme se proto zaměřili na komunikaci výrazných slev, které lidem po několika týdnech strastí, izolace a omezeních mohou přinést chvíle radostí,“ popisuje Martin Dráb, stratég a partner v Grizzlink.
V rámci daných spádových oblastí se díky kampani podle CPI PG ´podařilo oslovit kombinací jednotlivých reklamních platforem téměř každého, kdo byl online. „Samozřejmě není možné tvrdit, že relativně dobrou návštěvnost našich obchodních center ovlivnila pouze online kampaň. Nicméně máme k ní velmi pozitivní zpětnou vazbu od nájemců a minimálně data naznačují, že zásah byl dokonce mírně nad očekávání. Pro nás je však důležité i to, že jsme dokázali ve zrychleném módu udělat něco nového a jednotného pro všechna naše centra a vytěžit tak maximum ze synergií, které vlastnictví velkého portfolia přináší,“ uzavírá Jakub Velen, ředitel marketingového oddělení v CPI Property Group.
-stk-