Společnost Home Credit přichází s novou kampaní, v níž oslavuje českou a slovenskou vynalézavost a kutilství. Cílem je podpořit nabídku flexibilní půjčky.
Hrdiny kampaně „Pro dnešek to postačí, na zítřek to nestačí“ jsou běžné rodiny, které nezaskočí neočekávané situace a dokáží si s nimi poradit. „V kampani si najde každý to své. Někdo si při zhlédnutí vybaví krále českých kutilů Přemka Podlahu, někdo amerického seriálového hrdinu MacGyvera a jiný třeba svého tatínka, který si musel vždy se vším poradit,“ popisuje za firmu Jan Vašíček.
Kampaň, jež odstartuje 23. července, bude k vidění na televizních stanicích skupiny Prima a Barrandov a na slovenské Markíze.
Na kampani spolupracovala agentura Comtech_CAN a produkční společnost Darq. Režie se ujal Dan Růžička. Do přípravy byli zapojeni stávající i potenciální klienti, kteří poskytovali zpětnou vazbu od výběru konceptu až po finální střih spotů.
-stk-