MOL nasazuje letní kampaň, soutěží o skútry Lambretta

neděle, 12. července 2020, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

MOL spouští kampaň „Natankuj a vyhraj”. Soutěží o pětileté zásoby paliva či skútry.

Klíčový vizuál k letní kampani sítě čerpacích stanic MOL, zdroj: MOL

Klíčový vizuál k letní kampani sítě čerpacích stanic MOL, zdroj: MOL

Síť čerpacích stanic MOL startuje začátkem července kampaň s již tradičním konceptem „Natankuj a vyhraj”. Až do konce září mohou zákazníci soutěží o více než 1500 cen a hlavní výhry v podobě devíti skútrů značky Lambretta či pětileté zásoby paliva.

„Kampaň ,Natankuj a vyhraj’ se stala již tradiční aktivitou, kterou díky skvělé odezvě pořádáme již třetím rokem. Soutěží chceme zákazníkům vyjádřit dík za pravidelné využívání našich služeb
a odměnit je za jejich loajalitu,” říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.  

Soutěže se může zúčastnit každý, kdo na stanici MOL natankuje alespoň 25 litrů jakéhokoliv paliva, a to zasláním unikátního kódu z účtenky prostřednictvím SMS nebo webu www.jezdinamol.cz.

Kampaň poběží v televizi, na internetu a také na venkovních plochách v blízkosti čerpacích stanic.

Adaptaci televizních spotů a klíčových vizuálů ke kampani připravila kreativní agentura WMC Grey.

-stk-