Svůj historicky první spot představuje v online prostředí nefiltrovaná Becherovka. Jeho hlavní hrdinkou je lahev uprostřed scény ze živých rostoucích rostlin symbolizujících divokost přírody. Digitální kampaň, na níž se podílela kreativní agentura Cocoon, poběží v létě na internetu a sociálních sítích.
„Nefiltrovaná Becherovka je prémiový produkt v prémiovém balení, který si zaslouží prezentaci tím nejlepším způsobem,“ komentuje Radi Uzunov, Global Brand Design Manager. „Se studiem Cocoon jsme spolupracovali už na vývoji designu lahve, který byl oceněn stříbrem od World Brand Design Society. Nápad nechat vznik spotu na samotné přírodě je inspirován tím, co najdete uvnitř lahve: receptura věrná své tradici se špetkou divočejšího charakteru,“ dodává.
Natáčení časosběrného spotu bylo rozděleno do tří částí. Počáteční fáze zahrnovala přípravu scény, do které byla zapojena filmová architektka i zahradník. Důležitý byl výběr rostlin nejen po vizuální stránce, ale i z hlediska rychlosti růstu. Potřeba bylo také vytvořit ideální podmínky pro správný růst včetně závlahy a přirozeného rytmu střídání dne a noci, aby výsledné časosběrné video zachycovalo klíčení a rašení rostlin co nejvěrohodněji. Uprostřed scény byla umístěna lahev nefiltrované Becherovky snímaná celkem z osmi kamer s různými objektivy, z různých úhlů a vzdáleností.
Na míru vytvořená přírodní scéna v prostředí filmového studia byla natáčena po dobu pěti týdnů a využity byla i robotická kamera. Následoval výběr záběrů, střih a lehká vizuální postprodukce dotáhly obrazovou složku. Důraz byl kladen i na složku zvukovou – seskupení Prague Cello Quartet ke spotu vytvořilo originální hudbu na míru dle vzniklých záběrů.
Do online prostředí je nasazen spot v délce 20 sekund, využity budou i kratší verze o 15 s či 6 s. Dále jsou připraveny display formáty, komunikace bude probíhat i na Facebooku a Instagramu značky a také na speciální microsite na www.becherovka.com, kde je možné zhlédnout i video o vzniku spotu.
O režii a kameru se postaral Martin Douba. Produkci od příprav po vizuální finalizaci zajistilo VFX studio Mirage, komentář namluvil Mikuláš Křen a o zvukovou postprodukci se postaralo studio Cinq.
-stk-