Penny nabízí v nové sběratelské kampani plyšáky

čtvrtek, 16. července 2020, 07:15 Aktuality, Reklama MediaGuru

Penny přichází s další sběratelskou kampaní. Za body je možné získat plyšová zvířata, která žijí v českých lesích.

Zdroj: Penny Market

Zdroj: Penny Market

Obchodní řetězec Penny Market přichází s novou sběratelskou kampaní s názvem „Poznejte zvířátka z českého lesa“. Od 16. července až do října je možné získat v rámci věrnostního programu osm plyšových zvířat.
 
Za každých 200 Kč nákupu dostane zákazník bod. Za 20 nasbíraných bodů bude možné plyšáka koupit za 49,90 Kč, za 10 bodů je jeho cena 149 Kč (cena bez bodů je 299,- Kč).

Kampaň připravily agentury Hullabaloo a WMC Grey. Běží v televizi, tisku, instore a online, také na profilech Penny na Facebooku a na Instagramu.

-zue-