Adrop.cz využívá nástroj Boom'n'Rank na automatizaci obsahu

neděle, 16. srpna 2020, 07:30 Aktuality, Internet & Mobil, Marketing MediaGuru

Zážitková agentura Adrop.cz začala spolupracovat s českým start-upem Boom'n'Rank, vyvíjejícím nástroj pro automatizaci obsahového marketingu.

Zdroj: Adrop.cz

Zdroj: Adrop.cz

Zážitková agentura Adrop.cz začala během pandemie spolupracovat s českým start-upem Boom'n'Rank, vyvíjejícím nástroj pro automatizaci obsahového marketingu. Ten zpracovává dostupné údaje o trendech a navrhuje témata pro další články stejně jako úpravy titulků a SEO stávajících textů tak, aby byly lépe dohledatelné na internetu.

„Díky zrychlení tvorby článků, kterého se pomocí automatizace podařilo docílit, bylo tak možné tvořit řádově více kvalitního obsahu, který nejen v době karantény představuje jeden z důležitých akvizičních kanálů,“ uvádí Rostislav Peníška, zakladatel portálu Adrop.cz.

Zážitky bez opuštění domova se staly v době pandemie oblíbenými, zdroj: Adrop.cz/Boom'n'rank.

Zážitky bez opuštění domova se staly v době pandemie oblíbenými, zdroj: Adrop.cz/Boom'n'rank.

Díky novému nástroji začal portál Adrop.cz přidávat do nabídky novou kategorii zážitků, které si zájemci mohou užít bez opuštění domova. „Lidé si chtějí užívat, ať už je okolní situace jakákoliv. A v době, kdy nemohli opustit teplo vlastního domova, je touha bavit se a zkoušet nové věci o to silnější,“ dodává Rostislav Peníška. Na nákupním procesu se přitom nemění téměř nic. Na webu je nutné si jen vybrat set virtuální reality, degustaci vína nebo on-line vaření se šéfkuchařem, a vše potřebné, například i včetně degustačních vzorků, doručí firma domů.

Adrop.cz nabízí téměř čtyři stovky aktivit zaměřené na muže v Čechách. Startup Boom'n'rank pochází z ČR a jde o platformu, která nabízí tvorbu digitálního obsahu jako článků, landing pages či příspěvků na sociální sítě.

-zue-