Hyundai se v kampani zaměřuje na asistenční systémy

čtvrtek, 6. srpna 2020, 07:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Automobilka Hyundai propaguje v nové kampani vylepšené asistenční a bezpečností systémy modelu i30.

Klíčový vizuál ke kampani na podporu Hyundai i30, zdroj: Hyundai Motor Czech

Klíčový vizuál ke kampani na podporu Hyundai i30, zdroj: Hyundai Motor Czech

Korejská automobilka Hyundai se v nové lokální kampani soustředí na podporu svého inovovaného modelu i30. Komunikuje jeho vylepšené asistenční a bezpečnostní systémy, jako je autonomní nouzové brzdění, asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích či aktivní sledování mrtvého úhlu. 

Kampaň pracuje s tématem loučení s blízkými před každou cestou automobilem. „Bezpečnostní asistenty jsou naší silnou stránkou a v kampani na model i30 se na ně zaměřujeme proto, že jde o oblíbený rodinný vůz. Právě pro tuto cílovou skupinu je bezpečnost klíčová, a to kampaň odráží,“ říká Jana Sekeráková, marketingová ředitelka Hyundai Motor Czech.

Komunikace běží od začátku srpna v televizi, tisku, rádiu, na internetu a u jednotlivých dealerů.

Pod kreativou je podepsána agentura VCCP Prague pod vedením Dejana Štejnbergera. Po accountské linii na ni pracovali Aneta Záhoříková a Ondřej Fiala. O mediální plánování a nákup se postarala Médea.

-stk-