Značka bezmasých produktů Garden Gourmet spustila začátkem září novou kampaň se sloganem „Nedělejte kompromisy v chuti u bezmasé stravy“. Jejím cílem je představit především novinku v podobě Sensational Burger. Do komunikace se zapojuje i zpěvák Ben Cristovao, jenž je dlouhodobý propagátor veganství.
Kampaň je k vidění v televizi, kde poběží až do konce tohoto měsíce. Dále se objeví v online prostředí, kde bude probíhat ve spolupráci s Rohlíkem. Ben Cristovao podpoří komunikaci na sociálních sítích. Značka Garden Gourmet se rovněž stane i hlavním partnerem konference Plant Power Perspective, jež se uskuteční online dne 12. října.
Pod kreativou kampaně je podepsána agentura Triad Slovensko. Sociální média má na starosti Story TLRS. Mediální plánování i nákup zajistila Blue 449. O PR se stará Bison & Rose.
Sensational Burger se dříve prodával pod názvem Incredible Burger, ale musel být kvůli stížnostem u soudu přejmenován. Čeští spotřebitelé ho na pultech obchodů najít už nyní. Od října pak bude uvedena varianta s vylepšeným složením. Díky nové metodě zpracování bude obsahovat větší podíl sójové bílkoviny, zároveň však má méně tuků a bude úplně bez lepku.
Značka Garden Gourmet, jejíž produkty se vyrábějí v českém závodě Nestlé Krupka, vstoupila na český trh v roce 2019. Nově je dostupná v prodejní síti společnosti Ahold.
-stk-