Instantní kakao Granko přináší na trh novou limitovanou edici „Děkujeme!“. Značka tak chce poděkovat svým zákazníkům za překonání mnohých letošních výzev, zároveň jim nabízí možnost, jak mohou poděkovat svým blízkým. Speciální balení s puntíkatým srdcem je k dostání na českém i slovenském trhu. Podpoří ho mediální kampaň.
„Cílem kampaně je poděkovat všem, kteří pomohli svým blízkým anebo zcela neznámým lidem v letošním složitém roce. Jsme přesvědčeni, že s dobrým srdcem lze překonat cokoliv! Speciální edice Granka přináší příležitost, jak jejím darováním říci díky všem svým hrdinům,“ komentuje Eva Rybová, business manažerka kategorie nápojů v Nestlé Česko.
Kampaň, jež se zaměřuje především na rodiče, bude probíhat od 10. srpna do 10. října. Nejdříve se objeví se v televizi, online televizi i na YouTube kanále, poté přibude komunikace na sociálních sítích, webových stránkách a v místě prodeje. Doplní ji PR aktivity, které má na starosti agentura Bison & Rose.
-stk-