Legendario Elixír spouští mediální kampaň

úterý, 15. září 2020, 17:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kubánský Legendario Elixír přichází na trh s novou mediální kampaní. Zapojí do ní i brand ambasadory a influencery.

Zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Zdroj: Stock Plzeň-Božkov

Kubánská značka Legendario, spadající do distribučního portfolia společnosti Stock Plzeň-Božkov, startuje mediální kampaň na podporu svého likéru Elixír. 

Legendario Elixír se vyznačuje výraznou chutí sušeného ovoce. Ta se do likéru dostává macerací argentinských rozinek, které společně s vytříbeným blendem již vyzrálých rumů leží na dubových sudech déle než měsíc.

Legendario Elixír se může podávat v čisté podobě i v míchaných drincích. K dostání je v Aholdu, Tescu, Bille, Globusu, Kauflandu a Lidlu. Podpoří ho mediální kampaň, komunikace na sociálních sítích i spolupráce s brand ambasadory a influencery.

-stk-